هر چیزی اگه به تعادل مصرف بشه هیچ منعی نداره عزیزم
من شنیدم نی نی خوشگل میشه اگه بخوریم
عاره خیلی پرخاصیته
منم هر روز میخورم،فشار خون میاره پایین،پر از آب و ویتامین هست،اندازه بخوری همچی خوبه
تراریخته س و من چندباری خوردم و سزماخوردم
منکه هرروز دارم همملون میخورم هم هندونه اونم به مقدارفراوان
من که هروقت خوردم حالم بد شد
من که عاشق ملونم ٫ هندونه که میخورم یه دل پیچه و شکم درد عجیبی میاد سراغم که نگو و نپرس
بخور عزیزم مواظب قندت باش😘
با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته
سلام مامانای گل 🤚🏼
من انلاین شاپ لباس نوزادی دارم
تو روبیکا کانال دارم
هم کیفیته لباس ها درجه یک هست
هم قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد
کلی لباس گوگولی شیک و نوزادی داریم
جنس پنبه و نخ پنبه
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هم فوری هست
ایدی کانال روبیکا
@nini_heed1
شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳
مثل هندونهس دیگه چه فرقی داره
چرا خوب نباشه من هرروز میخورم
قندش زیاده کمتر بخور
من ک از قبل هم ملون دوست نداشتم الآنم لب نزنم
منکه زیاد میخورم
خوبه ولی گرمیش زیاده زیاد نخور که گرمیت نکنه
من هرصبح میخورم 😑
من که میخورم
اره منم میخورم ملون و هندوانه ولی دکترم گفت قندش یکم بالاس کمتر مصرف کنم
بخور ولی با هندونه همزمان بخور که گرمیشو بگیره
هرچیزیو کم بخوری مشکلی نداره اصلا
من ک میخورم نمیدونم بخدا😁😁
از الان بازم میخورم ولی یکم با استرس
بخور نوش جونت
من با پنیرمیخورم منم خیلی هوس میکنم
تو خوردنش زیاده روی نکنیم یه خانم که از ماماهای قدیمی و سرشناس بود گفت خوردن هندونه و ملون و خربزه باعث میشه دهانه رحم باز بشه و باعث زایمان زود رس میشه باید تو خوردنشون خیلی مراقب باشیم منم خیلی هوس میکنم ولی اصلا جرأت نمیکنم بخرم میگم تا جایی که میتونم نرم سمتش تا ان شالله به موقع خودش بچه ام رو بغل کنم توروخدا شما هم تو خوردنشون مراقبت کنید♥️
منکه میخورم چرا بد باشه😂
دوستان میشه کمکم کنین کدوم عکس برای توی اتاق دختر کوچولوم قشنگه
میگن زردی میاره
بله خوبه، فقط باید کم بخورین بخصوص اگه قند دارین
من چند بار خوردم فقط قندش بالاس دیگه منم با نگرانی خوردم
منم خیلی هوس میکنم خیلی خنک ولی من یجا خوندم نوشته بود خربزه و طالبی،ملون خوبه
من ک میخورم 😅
نفاخههه شدیدا😆😆😆
قندت زیاد بالا نباشه بخور نوش جونت
من زیاد میخورم
قند داره اگه دیابت نداری اوکیه
منکه زیاد میخورم. فک نکنم بد باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.