مامان آرمان تودلی کجایی بیانینیتوببینم

۲ پاسخ

بخیه هام میسوزه ایبوپروعن میخورم بی فایده تابدم خونه باداب سرم شستووشو بدم سشوار بگیرم

یک نی نی پرپشم زاییدم ک فقط مو میبینی خخ اینقد اسید معدم زیاد بود دلیلش موهای شازده

سوال های مرتبط

مامان مامان بچه هام مامان مامان بچه هام ۸ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان ۶ ماهگی
مامان سوینا 🥰 مامان سوینا 🥰 ۱۱ ماهگی