سلام .من خودم به دخترم غذا میدم خیلی کم پیش میاد خودش بخوره
من یادم نیس اخرین بار کی خودم بهش غذا دادم همیشه خودش میخوره
خودش غذا میخوره چون من مشغول بچه دومم کلا با بچه دوم بچه اولیا زود مستقل میشن
دو سه سالي هست خودش ميخوره
من خودم غذا میدم، تا خودم قاشق دهنش نکنم اصن تلاشی برای خوردن نداره، نابودم یعنی انقد ک استرس کشیدم از دست این بچه
خودم بهش غذا میدم و اشتباه ترین کاره ولی مجبورم اگه خودم ندم کم میخوره یا اصلاً نمیخوره
هم خودش میخوره هم من بهش میدم، ببین پسره من خیلی میریزه یعنی یجوری ک باید ببرمش پاهاشو بشورم دست و صورت یجورایی حمامش کنم ولی اصلا بهش گیر نمیدم بشقابو میزارم جلوش میگم کار دارم بخور غذاتو ، البته ی زیرانداز مخصوص داره بزرگ ، هرچقدرم بریز کاریش ندارم میخوره خلاصه ولی مثلا اول از سیب زمینی شروع کن ، غذاهایی ک دوست داره رو درست کن بزار جلوش بگو بخوره یا بشین هرچی گفت بده بگو دستم بنده خودت بخور
از منم گهگاهی خودش میخوره گهگاهی هم من میدم
شوهر،من،ارتا دوسالش بود بزور قاشق دستش میداد خودش بخوره😐وقتایی ک بلد نبود حتی براشم گریه میکردم الان میفهمم چ لطف بزرگی کرده در حقم وگرنه با یه بچه کوچیک اصلا نمیرسیدم ب اونم غذا بدم
پسرم اولش خودش میخوره. ولی چون خیلی کم میخوره. باز خودم بهش میدم چند تا قاشق
خودش میخوره کم پیش میاد من بدم
من خودم بهش غذا میدم چون خودش درست نمیخوره بازی میکنه بیشتر تا بخواد غذا بخوره
خودش میخوره
2 3 سالگی تقریبا الانم من خودم بهش میدم البته دست خودشه که میلش چیه گاهی میگه خودم بخورم گاهی میگه خودت بده😅
همتا یه چند ماهی میشه خودش میخوره ولی برا ماهلین از همین حالا میزارم جلوش خودش بخوره
تا۱۸ماهگی بعدش خودش مبخوره
والا من دخترم ۶ ساله ش شده خودم هنوز بهش میدم😅
منم خودم بیشتز وقتا دهن دخترم میکنم
اززمانی ک یادگرفت قاشق بگیره دستش درست گذاشتم خودش بخوره همسرم خیلی مخالف بود الان میگه تازه میفهمم چ کار درستی کردی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.