۶ پاسخ

ترک میخوری نخارون 🤦🏻‍♀️

اره منم نازک شده
نمیتونم دست بزنم بهش حتی

ولی نخارون اصلا

اره من پرینه هم نازک و حساس شده نمیدونم چرااا😕

اره برای منم همینه سعی کن نخارونی و چرب نگهش داری

بله جان پوستش نازک شده و میخاره و قرمز شده

اره منم خیلیی نازک شده

سوال های مرتبط