ان شاالله که نیست عزیزم
نگران نباش
میتونم عکس جواب پاپتو ببینم که شبیه منه یا نه که بهت بگم چون برای منم اینجوری بودش که دکتر گفت
ب حق امام زمان ک زگیل نباشه نگران نباش عزیزم صلوات خاصه حضرت زهرا و نذر کن و انجام بده، علائمی داشتی؟؟؟ سوزش و خارش و این چیزا؟؟
ان شا الله که زگیل نیست اما ربطی نداره اولا ممکنه از همسرتون گرفته باشید اما الان جواب آزمایش همسرتون منفی بیاد چون بدن آقایون در اکثر موارد این ویروس رو بطور طبیعی از بدن دفع میکنه این رو از دکترتون هم میتونید بپرسید. یه مورد دیگه اینکه ممکنه این ویروس سالها حتی ده سال یا پانزده سال در بدن خانم بصورت خاموش بمونه و بک مرتبه فعال بشه یعنی خانم قبل ازدواج درگیر شده باشه اما بعدها خودش رو نشون بده.
عزیزم ان شالله که زگیل نیست
احتمالل همون عفونته قطعی ک نگفته
گفته شاید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.