۵ پاسخ

ان شاالله که نیست عزیزم
نگران نباش

میتونم عکس جواب پاپتو ببینم که شبیه منه یا نه که بهت بگم چون برای منم اینجوری بودش که دکتر گفت

ب حق امام زمان ک زگیل نباشه نگران نباش عزیزم صلوات خاصه حضرت زهرا و نذر کن و انجام بده، علائمی داشتی؟؟؟ سوزش و خارش و این چیزا؟؟

ان شا الله که زگیل نیست اما ربطی نداره اولا ممکنه از همسرتون گرفته باشید اما الان جواب آزمایش همسرتون منفی بیاد چون بدن آقایون در اکثر موارد این ویروس رو بطور طبیعی از بدن دفع میکنه این رو از دکترتون هم میتونید بپرسید. یه مورد دیگه اینکه ممکنه این ویروس سالها حتی ده سال یا پانزده سال در بدن خانم بصورت خاموش بمونه و بک مرتبه فعال بشه یعنی خانم قبل ازدواج درگیر شده باشه اما بعدها خودش رو نشون بده.

عزیزم ان شالله که زگیل نیست
احتمالل همون عفونته قطعی ک نگفته
گفته شاید

سوال های مرتبط

مامان محمدسبحان مامان محمدسبحان ۶ سالگی
سلام عزیزان ممنون از لطفتون بابت تاپیک فبلی خداروشکر که شماها رو دارم همسرمو بردیم چشم پزشک چندین بار چشماشو معاینه کرد گفت اصلا چشماش مشکلی نداره حتی شوهرم گفت نزدیک بینیم ضعیف شده دکتر گفت خیلی کمه نیلز به عینک نداری گفت منشا عصبی داره شاید میگرن براش ام آر آی نوشت نوبت گرفتیم برای دوشنبه هفته بعد بره ....خیلی حالم خرابه یعنی بزور سرپام من خودم افکار منفی زیاد داره مخصوصا درباره مریضی کلا بهم میریزم الان هزار جور فکر وخیال تو سرمه حالا تا هفته بعد ام آر آی بده یمدت بعدش جوابش بیلد بعدش ببریم دکتر ببینیم چی میگه من هزار بار مردمو زنده شدم 😭😭😭
کاش میتونستم گریه کنم همیشه انتظار برام کشنده بوده اصلا دوست ندارم انتظار بکشم خدایا خودت به منو بچم رحم کن خدایا خودت کمک کن هیچی نباشه ما هیچ پشتوانه ای بجز خودت نداریم😭😭
فرزند پروری بچه داری تب کودک سرماخوردگی
فرزند پروری بچه داری تب کودک سرماخوردگی
فرزند پروری بچه داری تب کودک سرماخوردگی