از روی ازمایش ان تی چطور جنسیت میفهمین؟

تصویر
۷ پاسخ

این آزماش ربطی به جنسیت نداره 🫥🫥

دخمله

از روی عدد فری بتا بالای ۱میگن دختره. زیر ۱پسر

بیشتر به دختر میخوره

دختره

این آزمایش فقط مال سلامت جنین اگ جنسیت ب عدد بود ک دکترا میگفتن خودشون

دختره فک کنم

سوال های مرتبط

مامان تـــــرنــــم🩷 مامان تـــــرنــــم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آنیسا مامان آنیسا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته سی‌ونهم بارداری