ماماناچه طوری از ازمایش ان تی میفهمین بچه دختره یاپسر

۶ پاسخ

از سونو ان تی میفهمن نه از ازمایش

ولی من انتی درست گف اونم انتی ۱۲ هفته دوستمم رفته بود انتی دو تا بچه هاش و درست کفته بودن

هیچی حدسی یه چی میپرونن یا درست میشه یا میگن حدس بود دیگه

ن بابا حدس از روی آزمایش انتی چرته
فقط سونو

به نظرم به انتی اعتباری نیست

میگن عدد crl مشخص میکنه
ولی خب هیچ دلیل پزشکی نداره وگرنه دکترا همینو ملاک قرار میدادند

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان رُز وپرنسا کوچولو🐥 مامان رُز وپرنسا کوچولو🐥 ۸ ماهگی
مامان دانیال ودیاکو مامان دانیال ودیاکو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری