طول سرویکس ۵۱ میلی متر خوبه ؟!

۲۲ پاسخ

نگو چشمت میکنن ☹️من گفتم چشمم کردن یهو سرویکس اومد پایین بااینک استراحت مطلق بودم و الان سرکلاژم

عالیع مال من ۳۸ بود 😑😑

افریننننن عالیه من ۳۹ بودم دکترم گفت خوبه تو محشری

بیشترین عددش ۵۰ هستش. مطمئنی با CRL اشتباه نگرفتی؟

عالیه 🤲

عالیه ✅
دست راستت سر من😁🫠

خوبه؟! عاليه ماشالا دختر. البته دقت سونوي واژينال بيشتر از سونوي شكمي هست. اما دركل خيلي خوبه خداروشكر

عالیه عزیزم

😮😮😮😮 نشنیده بودم تا حالا انقد
خیلی خوبه عزیزم

من بودم هلیکوپتر میزدم رو شکمم😂😂😂منی که ۲۵ ام و استراحت مطلق

محشره

خیلی عالیه

عالیع من م ۴۱هست دکتر گفت خوبه

ماشاالله داری

ماشاالله خیلی عالیههعع 😍😍

خوشبحالت ب آرزوت رسیدیییی😂😂

عااالاااااالیه

عالیه ماشاءالله

حسرت برانگیزه😅

عالیه دختر

توپه خوب نی

خیلی خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۵ ماهگی
مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩷 آنیــا 🩷 مامان 🩷 آنیــا 🩷 روزهای ابتدایی تولد