واسه چی هست چراانجام میدین واقعانمیدونم چیه تاحالاانجام ندادم یااگرم دادم این اسمو بکار نبردن گفتن معاینه داخلی
اصلا درد نداره
درد نداره
اصلا درد نداره
ندارع
درد نداره مث معاینه اس
درد حس نکردم با اینکه خیلی تنگم
خانما میشه لطفا تاپیک اخرمو جواب بدید
درد نداره
واسه من که درد نداشت
اصلا درد نداره 😑😑
دردی نداره
ببین گلم وقتی اون قسمتی که شبیه
منقار فلامینگو هست 😂میره داخل که دردی نداره ولی وقتی اون فرچه رو میچرخونن اون تو خب یکم واسه من درد داشت ولی اندازه دو ثانیه هست همین
دردي نداره
درد نداره فقط خودتو باید شل کنی
درحد دا. دن. وحشی😌😌🤣🤣
من هرسال انجام میدم والا هیچ دردی نداره😕
من هفته پیش انجام دادم دردش زیاد نیست خودتو شل بگیر اسپکلوم رو کلا تا رحم میرسونه
بنظرم اصن درد نداره
درد در حد معاینه
اصلا درد نداره.درد معاینه بیشتره😅
درد نداره یکم فقط حسش میکنی
درد داره دیگه ولی قابل تحمله
من چند بار انجام دادم اصلا درد نداره
دوبار انجام دادم همون دستگاه معاینه و ی چیز دیگ ک چند ثانیه طول میکشه زیاد درد نداره یکمه
درد نداره
سلام عزیزم من تازه داخل روبیکا گروه زدم اگه خواستی پیام بده تا اونجا سوالامونوبپرسیم واز تجربه همدیگه استفاده کنیم
Sadat8_3
بنظرم اونجا چت. کردن بهتره
سلام عزیزم من تازه داخل روبیکا گروه زدم اگه خواستی پیام بده تا اونجا سوالامونوبپرسیم واز تجربه همدیگه استفاده کنیم
Sadat8_3
بنظرم اونجا چت. کردن بهتره
برای منکه اصلاااااا درد نداشت
درد نداره اصلا
پاپ اسمیر خیلی راحته چند لحظه کلا نترس گلم
والا برای منکه طبیعی زایمان کزدم اصلااا درد به حساب نمیاد
خیلی راحته
دردی نداره
من نتونستم🥺
من انجام دادم ، هرچی خودتو شل نگه داری دردش کمتره. ولی اونجوری نیس ک نتونی تحمل کنی
دردی نداره زیاد که بخوای نگران باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.