۷ پاسخ

من از دو ماهگی بهتر شد ، سعی کن روتین خ‌وابش‌ رعایت کنی که واقعا کمک کنندست

من تادوماهگی خیلی شبا گریه میکرد حالا کم شدع ولی اصلا نمیتونم جایی برم از 9شب به بعد اذیت میکنه

۴ ماهگی😶

اگ دوس داری ی نوبت بهش شیرخشک بده.شاید سیر نمیشه همش گریه میکنه

۴،۵ماه اول واقعا سخته بعدش انشاالله اوکی میشه عزیزم

باید صبور بود چاره ای نیس
این روزا هم میگذره
اینقد بقل کردم بچه رو گردوندم از گردن تا کمرم داره منفجر میشع

پسر من تا ۴ماهگی خیلییی اذیت کرد بعدش بهتر شد

سوال های مرتبط

مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۵ ماهگی