خانوما آش دندونی با شیرو چجوری درس میکنین؟

۲ پاسخ

تبريزى ها معمولا با شير درست ميكنن
وقتى حبوبات و گندمت رو پختى ابش ته كشيد بهش شير اظافه كن خيلى نه چون سفيد نميشه اين آش

باشیر؟؟؟؟نشنیدم تاحالا
ما با قلم درست میکنیم

سوال های مرتبط