۱۲ پاسخ

اره بسکه اون دستگاهو روشکمم فشار داد درد داشتم منم

تا سه روز زیر دلم درد میکرد انقد که بچه همکاری نکرد و دکتر ضربه زد

نه ولی سونو کننده من کم عقل و یا ناقص العقل بود که هعی ضربه زد و فشار داد بچه بچرخه😑الان که یادم میفته میگم چرا اجازه دادم
خلاصه تا چند روز درد داشتم

دوروز درد داشتم انقد ک فشار داد زنیکه الاغ

اره منم خیلی درد داشتم دقیقا شبش

درد برا چی مگه قراره شکنجت کنه😂

خیلی خیلی دلم درد داشتم

ربطی نداره

نه مگه سونوی شما واژینال بوده ؟

توان تی مگه آدموچکار میکنند که بعدش قراره دل درد بشیم؟

من چیزیم نشد چرا شما اینجوری شدی؟😐🥲

من بعدش لک بینی شدم

سوال های مرتبط