سلام خانوما این گهواره چطوره میخواییم بگیریم برای دخملم

تصویر
۱۴ پاسخ

خوشگله گلم خاله فداش بشه اخ بخر گلم

زیاد تکون نمیخوره که بگی گهواره هست تخت کنار مادره

برای من این مدل عالی بود تا دو سال خیلی خوبه

منم همین مدل خریدم رنگ توسیشو

این چه قیمتی بود عزیزم

ولی اگ‌گهواره میخوای نگیر اینو منم برادخترم اینو گرفتم فقط ب عنوان تخت ازش استفاده کردم برااین یکی رفتم ننوگرفتم

مزخرفههه ب عنوان گهواره نمیتونی ازش استفاده کنی فقط براتخت کنارمادریش خوبه

منم همین مدل رو گرفتم واسه تودلیم

گهواره نیست تخت کنار مادر
عالیه من پسرم تا یکسال شبا روش خوابید

منم این مدل گرفتم

من برا دخترم اینو داشتم خیلی خوب بود
اما از ۶ ماهگی که غلت میزد و بعدشم بلند میشد دیگه نشد ازش استفاده کنم

طبق تجربه من تخت کنار مادر بهترین گزینه است و تا ۲ سالگی میشه استفاده کرد و از نظر امنیت خیییلی بهتر از گهواره هست

من مدل ویرا خریدم هنوز بچم دنیانیومده ولی اینکه تخت کنارمادرمیشن خیلی خوبه

هر گهواره ای تا زمانی که نشینه قابل استفاده است . بعدش سخته بلند میشه میشنه .

سوال های مرتبط

مامان ..♡🎀🧸مَهوا مامان ..♡🎀🧸مَهوا ۷ ماهگی
مامان ایرانا 💛 مامان ایرانا 💛 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان خنساگلي مامان خنساگلي ۶ ماهگی
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد