۱۲ پاسخ

من هیچ‌جا نمیزارمش چون شیر خودمم میخوره وابسته ی خودمم هست جایی نمیمونه اصلا
خودمم دلشو ندارم بزارمش جایی
باخودم همه جا میبرمش

اگر مادرم بود شاید میزاشتم🥲

دست هیشکی بچه رو ندید اگه پی پی کنه چجوری میشورن اگه گریه کنه چجوری بلندش میکنن از کتفش دربره یموقه یا شیردادنی بپره گلوش یا سرش بخوره جایی یا غذا چیزی بدن بهش نیفته من هیچ جانمیذارمش🥲

اولا هیشکی نیست نگهداره دومن دلشو ندارم زیاد بذارم

مامانم خواهرم

وقتی میریم بیرون اینقدر دخترم ذوق می کنه و به همه چیز واکنش نشون میده دلمون نمیاد نبریمش
ولی اگر کاری باشه شهرغریبم فقط خالم پیشمه میدم خالم خیلی دخترم و دوست داره خیالم راحته
شهرخودمونم میدم مامانم یا خواهرشوهر مجردم

همسرم نگه میداره من بیرون میرم
خانواده ام دورن
بیشتر اوقات هم با هم میریم خانواده گی

خدا حفظ کنه تک تک اعضای خانوادمو. مامانم خواهرم داداشم بابام اونا نگه می دارن.
پریروز از هفت تا یک شب عروسی دعوت بودم نگهداشتن🥺🫂

همسرم نگه میداره میرم بیرون

مامانم فقط
اگ هم بخام با مامانم برم بیرون پیش جاریم فقط

هیشکی نگهش نمیداره
با خودم میبرم

میبرم بدون اون نمیتونم

سوال های مرتبط