۷ پاسخ

6روزه افتاد گفت اب نزنم

آره حموم میبردم باید هرروز با شامپو بچه بشوریش

بعداز ۹ روز افتاد

کجا ختنه کردین

حموم نبر وقتی حلقه هست وقتی حموم میکنی یه وقت گیر نکنه اذیت شه

اول اینکه خودت نرو شوهرتو مامانتو بفرست چون گریه میکنه طاقت نداری بچم هلاک شد بس گریه کرد دوم اینکه ب روش حلقه من انجام دادم روز سوم افتاد حین حلقه هیچی نگفت بزنم دکتر جیش اول از گریه غش رفت دیگ اوکی اوکی شد شب اول یکم بیقراری کرد هر چهارساعتم استا دادم بهش

واسه من ۱۲ روزگی یذرش مونده بود بردم دکتر دراورد. و از روز سومم حموم بردمش

سوال های مرتبط