۴ پاسخ

آره طرف های مام رسم دارن جشن هم میگیرن البته الان کم تر شده ما نه حنا نذاشتیم فقط به روش سنتی دکتر اومد خونه ختنه کرد پسرم رو البته دوازده سال پیش

ماام داریم کلا لرها این رسمو دارن

کجا ختنه کردی عزیزم ؟ به چه روشی؟

اولین بار شنیدم چه جالب

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۷ ماهگی