اذیت میشه من دارو هم میدم تعداد بالا اوردنش کمترشده کامل قطع نشده
وزن نمیزنه .
استپ یا بعضی وقتا تحلیل میره بدنش
ماهان هم هیمن شده بود دیروز بردمش دکتر
جز وعده کم تعداد زیاد راهی نداره باید دورش طی بشه گل
منم میدم هر سری یچیز جدید میدن فک میکنم خوب نیس داروها
من خودم قطع کردم یعنی مشاور پزشکی گفت باعث یبوست میشه الانم خداروشکر بهتره کمی
ی خانمی میگف شدید بوده استفراغ برگشته تو ریه بچه بستری شده
ولی خب دورش باید بگذره
مهوا بچم دو دوره امپرازول استفاده کرد خیلی شدید بود
همین ک از بینیاش میزد بیرون وحشتناک بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.