۴ پاسخ

عزیزم نگران نباش خیلی خوب میگذره و تب نمیکنه هرچی استرس داشته باشی بدتره

بچه من مریض شد نشد بزنیم حالا ببینم تو این هفته ببرم بزنه

منم صبح دخترم واکسن داره استرس دارم

برای چی شما حالا باید خوشحال باشی بچه ت ۲ماهش شده و واکسن میخاد بزنه

سوال های مرتبط

مامان 🧿peste pesar🩵 مامان 🧿peste pesar🩵 ۱۲ ماهگی