نصف شب تعوع گرفتم میخام بالا بیارم خدایا

۳ پاسخ

آبلیمو بو کن

نوک قاشق چایخوری زنجبیل دم کن بخور یا با کمی قند یا با نبات

من چی بگم اصلا تهوع ندارم ولی از مسواک زدن حالم بهم میخوره .هر دفعه میزنم انقدر عق میزنم جونم درمیاد .این چه ویار مسخره ایه من دارم

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای👶🏻 مامان نون خامه ای👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری