۶ پاسخ

گلم من همچنان منتظر تجربه زایمانتم 🥲

زیادنشین‌ هرموقع‌ دستشویی میری‌ بتادین‌ بریز‌ توآب‌ خودتوبشور‌

من چند بار بتادین ریختم تو آب نشستم توش.مامانم گف تخم مرغ محلی بگیر زردشو بمال به دستمال بزار رو بخیه هات.زودی خوب کرد بخیه هامو

فقططططط بااین سرم شستشو بده دیگ هیچی نزن،
نواربهداشتی پنبه ای ساده همش استفاده کن،
اصلااا نَشین، همش درازکش شیر بده هرچی میخوری کج بشین اصلا رو بخیه هات نَشین
بعد هربار سرویس و شستشو حتماااا سشوار بگیر خشک کن ،
حدالامکان از توالت فرنگی استفاده کن
اصلا اصلا یبوست نباید بشی
یکم میتونی گل محمدی دم کنی بخوری، روزی یبار
چون روی بچه تاثیر میذاره اسهالی میشه،
بععععد
خونریزی هات کم شد زیرت یچی،بذار بدون زیر لباسی یه دامن بپوش بذا یکم هوا بخوره
و چرک خشکنی ک بهت دادن حتما حتما سر وقت بخور

تصویر

دکتر به من گفت بابتادین نشور

با شامپو بچه بشور با ترکیب سرم شستشو و بتادین خودتو بشور با سشوار خشک کن

سوال های مرتبط

مامان آقا دایان🥹💙 مامان آقا دایان🥹💙 ۱۴ ماهگی