۹ پاسخ

عزیزم تا ۲۸ روزگی که نوزاد محسوب میشه باید بیدارش کنیم بعد اون دیگه هر وقت خودش بیدار شد.
من سر بچه اولم اینو از سه ۴ تا متخصص اطفال پرسیدم و همه شون همینو گفتن

دو سه هفته اول اونم بخاطر اینکه افت قند نکنه،بعدش بستگی به نیازش خودش بیدار میشه

تا ۲۰روزگی بیدارش کن هر دوساعت بعدش دیگه خودش گشنه اش بشه بیدار میشه

نهایت تا دو هفته اول چون قندش میوفته باید بیدار کنی ،بعد اون اجازه بده بخوابه ،اگر بیشتر از ۴ .۵ ساعت شد بیدار نشد بعد دو هفته خودت بیدارش کن غیر این خیلی اذیت میشه بچه و عادت می‌کنه به این چرخه مدام باید تا چند ماهگی بیدار بشی هی شیر بدی

2ساعت به 2ساعت تا 3ماهدکتر بمن اینجوری گفته بود

فکر کنم بستگی به سن داره

من امروز از دکترم پرسیدم گفت نهایتا ۴ساعت اگه خوب شیر خورده باشه ولی دوهفته پیش دکتر دیگه ام گفته بود ۳ ساعت

به‌من گفتن یکی دو هفته اول فقط بیدارکنم شیر لدم که اونم خودش سرساعت بیدارمیشد
بعد از اون دوهفته دیگه تا ۴ الی ۵ ساعت اگه بیدار نشد بیدارش کنم

سوال منم هست مخصوصا شبا که باید از خواب بیدار بشی بچه رو بیدار کنی 🫠

سوال های مرتبط