من چون دخترم با شیر وزن نمیگرفت شیر خیلی کم میخوره سرلاک دادمش تا ۵ماه و نیم بعدش فرنی دادم تا شش ماه دیگه بعدش سوپ شروع کردم
من برای بچه هام از ۴ماهگی شروع کردم
دکتر گفت؛چون پسر اولم رفلاکس مخفی داشت
پسر دومم مشکلی نداشت ولی دوست داشتم اینکارو کنم دکتر هم گفت شروع کن
با موز
هویج
سیب
فرنی آب برنج شروع کردیم
فرنی میدم گاهی اوقات 😬😬😬
منم دیروز دکتر گفت شروع کن با حریره و فرنی
من دادم دکتر زمانی بردم به شرایطش نگاه کرد با فرنی تستو شروع کردم
هفته اول فرنی
هفته دوم ماست پروبیوتیک
هفته سوم سیب
هفته چهارم موز
ک پسرم ب جوز و ماست الرژی پیدا کرد
از ماه پنجم هم سوپا شروع شد
من تا ۶ماهگی فقط فرنی خالی و حریره بادوم و پوره سیب دادم بعد از ۶ماهگی دیگ سوپ و پوره هویچ و .....
من بخاطررفلاکس فرنی دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.