کیا از چهارماهگی غذا کمکی دادن

۵ پاسخ

من

من ‌ ‌

من تازه می‌خوام شروع کنم

دکتر گفته به خاطر رفلاکس میتونم ۴ ماهگی شروع کنم

من میخام ۴ ماهگی شرو کنم بخاطر رفلاکس شدیدش

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی