۴ پاسخ

با تجویز دکتر دادیم
بستگی به شرایط بچه داره

من به دلیل رفلاکس و حساسیت وگرنه دکتر میگفت ناچارا غذا را براش شروع کن بهترین موقع ۶ ماهگی هست

من برا دخترم با نظر دکترش دادم

من میدم

سوال های مرتبط

مامان آیه خانم👼🏻🧡 مامان آیه خانم👼🏻🧡 ۱۰ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی
مامان 🤱🏻خوشگل‌خانوم مامان 🤱🏻خوشگل‌خانوم ۱۵ ماهگی