سلام قشنگم، بسلامتی😍 از تجربه خودم بگم که شانی خوردم. مثلا خانومای دیگه نوبتشون میشد میرفتن داخل اتاق سونو دکتر بهشون میگفت برید یکم راه برید چیزای شیرین بخورید، اما من شانی خوردم نی نی خوب تکون میخورد خداروشکر..
بستنی بخور نیم ساعت قبل اینکه وارد اتاق سونو بشی به من خود سونو گرافی گفت
بچم همش دست و پاش تکون میخورد🤭
ابمیوه بخور رفتی تو مطب ی رانی بخور حسابی تکون میخوره
مث من تا بچه رو دیدی یادت نره بپرسی جنسیت چیه احتمالی
من فقط یه بستنی و یه آبمیوه انبه خوردم وقتی رفتم دکتر چندتا ضربه آروم به شکمم زد بچه حرکت میکرد خیلی حس قشنگیه وقتی میبینی داره حرکت میکنه انشالله که همه چی عالیه با خبرای خوش بیای😍
سونو انتی کارخاصی نمیخواد انجام بدی غذاتو بخور مثانه هم خالی باشه یه ابمیوه قبل رفتن بخور
اروم باش برو سونو قبلش نوشابه بخور اروم قدم بزن سرویس برو خالی کن و برو داخل
به همراه سونو برو واسه ازمایشت
انشالله که خیره 🤲
منم امروز میرم
بسلامتی گلم چیزای شیرین با خودت ببر زیاد بخور
منم امروز دارم،، کلی استرسم دارم،،، به نظرم خوراکی هم شیرین ببرهمرات هم ترش،،، اگه باشیرینی بیدارنشد ترشی بخور
من امروز سونو دارم چکارایی بکنم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.