منم همینم
تا دلم میگیره مخصوصا غروب و شب گریه میکنم کلی
چسب نخرین
پس دنبال خرابکاریه
بگو بذه خمیر بازی و نقاشی و ماشین بازی کنه
ماهم همینیم اعصاب نداریم دیگ بس ک دردسر و بلا بوده و استرس نگرانی ها
منم همینم انقد از بچگی سرش حرص و جوش خوردم دیگه اعصاب نمونده برام ولی چه میشه کرد طفلی ها گناهی ندارن ما اعصابمون نمیکشه، مامان حسنا عکس لباست رو که توی عروسی برادرت پوشیدی اگه دوست داشتی بزار
عزیزم بهش گیر نده گناه داره طفلی،من چند روزه به دخترم گیر نمیدم بخدا یاد گیریش بهتر شده
میدونم چی میگی درکت میکنم ولی اینا گناه دارن دست خودشون نیست از عمد اینکارونمیکنن که،بخدا منم استرس سنجششو مدرسه رفتنشو دارم ولی میگم یکم بیخیال شم بجاش بیشتر باهاش کار کنمو مهربونتر باشم باهاش😞😞😞
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.