۶ پاسخ

منم همینم
تا دلم میگیره مخصوصا غروب و شب گریه میکنم کلی

چسب نخرین

پس دنبال خرابکاریه
بگو بذه خمیر بازی و نقاشی و ماشین بازی کنه

ماهم همینیم اعصاب نداریم دیگ بس ک دردسر و بلا بوده و استرس نگرانی ها

منم همینم انقد از بچگی سرش حرص و جوش خوردم دیگه اعصاب نمونده برام ولی چه میشه کرد طفلی ها گناهی ندارن ما اعصابمون نمیکشه، مامان حسنا عکس لباست رو که توی عروسی برادرت پوشیدی اگه دوست داشتی بزار

عزیزم بهش گیر نده گناه داره طفلی،من چند روزه به دخترم گیر نمیدم بخدا یاد گیریش بهتر شده
میدونم چی میگی درکت میکنم ولی اینا گناه دارن دست خودشون نیست از عمد اینکارونمیکنن که،بخدا منم استرس سنجششو مدرسه رفتنشو دارم ولی میگم یکم بیخیال شم بجاش بیشتر باهاش کار کنمو مهربونتر باشم باهاش😞😞😞

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۶ سالگی
فرزندپروری
فرزندپروری
فرزندپروری




سلااممممم مامانای گل 😍
خدا قوت قشنگا 🌟


میان وعده امروز
دخترا، لقمه ها یکیش نون جو هست با عسل و کره
یکیش نون سبوس دار پنیر و گردو

سیب هم امروز به محض اینکه برش زدم رنگش تغییر کرد 😒
حالا باید بندازم تو اب یخ ( طبق اموزش کلیپ های اینستاگرامی😂😂) ببینم سفید میمونه یا نه 🥴
دیروز که کلا هیچکدوم از میوه هاشو نخورده بود
ایشالا ک امروز میخوره🥴


دیروز اومده بود تا یک ساعت بعد فقط گریه میکرد
باهاش همدلی کردم تا اروم شد
دیگه تا عصر واسم تعریف کرد که نماینده هایی که معلمشون گذاشته
واسه ساکت کردن بچه ها ( وقتی خودش حضور نداره) هی میکوبن رو میز و هی میگن ساکت 😏 گویا اینقد داد زدن بچه مغزش رگ به رگ شده 🫣
چند بار دیگه هم گفته بود که هی سر همه بچه ها داد میزنن که بشین ساکت باش
منم بهش توضیح دادم مثل همیییییشه که هیچ کس حق نداره سر کسی داد بزنه
حالا باید برم با معلمش صحبت کنم توجیهشون کنه خیلی جوگیر نشن هی داد بزنن سر دوستاشون 😂



فرزندپروری
فرزندپروری
فرزندپروری