از قشنگی های بارداری اینه ک تبدیل به تانکر گاز میشی😂 😂 😂 😂
سعی کن مایعات زیاد بخوری پیاده روی داشته باشی
منم همش نفخ
البته برا من بیشتر از شیاف
نرفتی سونو؟
من دیروز رفتم فقط ساکش بود گف یه هفته دیگه بیا انشالله ک قلبشم تشکیل شده باشه
میگم علائم چیا داری من امروز یکم کتف چپم درد میکنه نمیدونم چون همیشه ب پهلو چپ دراز میکشم
اشکال نداره کیف کن بگوز ی بادی میادومیره🤣🤣
بخدا اخرش میترسم بهم بگن بچه ای در کار نبوده همش باد بوده 🫠😂
وای منم🥲🥲 داخل شکمم حباب حبابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.