۳ پاسخ

من ۵بار بالا اوردم رفتم بیمارستان گفت اگر همراه سردرد و فشار پایین باشه باید بستری بشی

20بار زیاده🥲
برو دکتر
من دیروز سه بار بالا آوردم کم جون شدم دیگه امروز میخوام برم

منکه مردم دیگه چیزی ازم نمونده دیشب 3نیمه شب بالا اوردم، از صبح هم باز داااغونم، کاش خوب بشم کارم شده تهوع، بالا اوردن، گریه کردن😭😭

سوال های مرتبط

مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی