وای ۲۰ بار😰😰
من نهایت روزی ۳ بار بود به مدت یک هفته
خیلی غر میزدم😵💫
دیمترون بخور
برو پیش دکتر بهش بگو برات قرص خودش بنویسه بیمارستان نرو
سلام عزیزم ویار داری عادیه ولی چون امکان آب بدنت کم بشه هست برو دکتر
ای خدا عزیزم خیلی سخته یه گوشت ابه درست کن بخور جون بگیری کبابم خوبه وگرنه همینجوری هستی
سرم بزن منم فقط باسرم آروم می شم تا الان نزدیک۵۰تا سرم زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.