برا زایمان آغوشی سوئیسی یا فرنگی؟؟

۱۲ پاسخ

من جفتشو برداشتم کلی فک کنم سوئیسی بهتره
فرنگی برا سرما بیشتر کاربردیه

سوئیسی چون هواگرمه یه پتودورپیج نازکم من میبرم

فصل گرما سوئیسی خیلی کاربردیه

سوئیسی کدام هست میشه اگر متونید عکس بفرستین

سوییسی 👌

سوییسی

من سوییسی گرفتم

منم سوئیسی خریدم

سوئیسی

من سوئیسی گرفتم

فصل گرما سویسی بهتره ،فصل سرما فرنگی

سوئیسی

سوال های مرتبط