۱۰ پاسخ

انشالله به سلامتی زایمان کنی
مطمئن شو وسایلت اماده ست
خودت بسپر‌دست. خدا به سلامتی نی نی رو بغل بگیری 😍

مگه پارسال سزارین نشدی؟چرا استرس داری؟

فقط و فقط پمپ درد بگیر لز لوازم پزشکیان دوتومن دیگ درد نمیکشی

وسیلاتو حاضر کن ، اخرشب دوش بگیر قشنگ شیو‌کن ، یه کفتان اگه داری بپوش ک راحته و بخیه داری اذیت نشی، قشنگ بیدار شو چون ناشتایی یه مسواک بزن ارایش تمیز و قشنگ بکن و حتما خودتم شیافت دیکلوفناک ببر و برو لذتشو ببر بسلامتی برگردین❤️

اصا استرس نداره واقعا اونجوری ک ترسوندن دردی نداره
قشنگ ی دوش بگیر موهاتم خوشگل کن میان ملاقاتی تمییز باشی

عزیزم برو وسایلاتو حاظر کن به امدن نینی فکر کن
ایشالله فردا یه نینی خوشگل تو بغلت میگیری🥰😍😍

اوخ عزیزم ایشالا بسلامتی زایمان میکنی نترس گلم
اسمشو چی میخوای بزاری ؟
چون هم اسم پسر من هستین پرسیدم 😍

اوخی عزیزم
الهی بسلامتی زایمان کنی.
برای ماهم دعا کن.
خدا پشت و پناهتون.

ان شاالله که بسلامتی هردوتون بیاین خونه

خدا به همراهت.برا آرامش مردممون دعا کن .به خوبیهای زایمان فکر کن.فردا نی نیتو میبینی وای چه لذتی داره

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۲ سالگی