۳ پاسخ

من کولیک میدم خیلی خوبه پدیا بست جواب نداد

پدبابست برای پسر من عالی بود فقط دونه های حساسیت زد مجبور شدم قطعش کنم

من اینفکول میدادم

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو 🫄 مامان نی نی کوچولو 🫄 ۲ ماهگی
مامان مانیار مامان مانیار ۳ ماهگی