من که نه هنوز جرئت نکردم میوه و سبزی و سالاد بخورم
من که از روز اول کاهو میخورممم
کاهو برای زیاد شدن شیر عالیه ولی نفاخه
من که نخوردم
وای نگو منم کاهو خوردم سر پسرم بچم تادصبح جیغ زد
من که یکماهه به کاهو کلم خیار سبزی لب نزدم😑میوه هم سیب و پرتقال و موز میخورم نمیدونم خوبه یا نه پسر من که هرروز یه جوره ، دمنوش زیره هم هراز گاهی میخورم برا یبوستم خوبه ، عرق گل بی مادران هم برا دل درد خوبه خودم میخورم
از کاهو فکر نکنم باشه
برای یبوستت شربت منیزیم هیدروکساید بگیر بخور خیلیییی خوبه
منم یبوست داشتم اینو میخورم خیلی بهترم
رازیانه بش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.