۴ پاسخ

دکتر به من گفت همه چیز بخور هیچ نگو چی نفخ داره چی نداره چون حتی چایی هم نفخ داره ولی بدن بچه هیچی ک نخوری هم کولیکشو داره.
با غذات چیزای بادشکن بخور مثل زیره و عرق نعنا و دتیمتیکون و این چیزا

من از چله ک دراومد همه چی خوردم از کم کم شروع کردم الان حتی حبوبات هم میخورم دختر اولم رو هیچی نمیخوردم خیلی حساس شده بود با یه چیز کوچیک دل درد میشد خیلی مراعات میکردم

من هر روز و هر شب با غذام سالاد میخورم😐😐
دکتر از یک ماهگی بهم گفت همه چی بخور در حد اعتدال حتی هندونه، حبوبات و...فقط بخاطر رفلاکسس کلا لبنیات و تخم مرغ و ارده ممنوعه
و گرنه بادمجون.گوجه.خیار.حبوبات.هندونه.الوچه سبزو....همه چی میخورم

اره طعمش میره ب شیر

سوال های مرتبط