پسر من بعضی وقتا اینجوری میشه،،، بغلش میکنم میبرمش کنار هود اشپزخونه،،، هود روشن میکنم همینجور که ایستادم بهش شیر میدم ،،، صدای هود بهش آرامش میده
پیش شراگیم کریمی ببر امتحان کن حالا.من کل دکترا امتحان کردم حتی دریاباریم دیشب بردم بنظرم باز همون تشخیص کریمی از همه بهتره
ببین بهش دارو نفخ بده
یا آروغ شو بگیر یا دهانش رو چک کن شاید برفک زده
پاهاش رو چک کن اگه رد پوشک هست پوشک براش تنگه برا همین گریه میکنه یاسوخته باشه
یه میخات بخوابه قنداقش کن
این هم رو امتحان کن من همینجوری میکنم
ی جاش درد میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.