۳ پاسخ

فشارت احتمالا افتاده شیرینی جات بیشتربخور تابره بالااگه بهتر نشدی برو تا بهت سرم بزنن

شاید چیزی نخورده بودی ضعف کردی؟؟
بهتر ب دکترت بگی

منم چند روز قبل اینجوری شدم نشستم خوب شدم جایی نرفتم الانم اوک نی نی و خودم

سوال های مرتبط