اگر دردت شدیده و شکمت همچنان سفته
احتمالا انقباضه
شیاف بزار و رو چپ دراز بکش ببین بهتر میشی
اگ نشدی برو دکتر
سونو کن
اگر رفتی نزار معاینت کنن فقط سونو صدای قلب گوش بده
دل درد خیلی شدید طوری ک داد بزنی و غیر قابل کنترل باشی با لکه بینی
بیملرستان قبولت میکنه در غیر این صورت به شونه چپ بخاب یه چیز شیرین بخور تا نی نی خون بهش برسه
يكم صبر كن يه ماساژي بده شكمتو با شال ببند نفس عميق بكش استرس دور كن
اگر تا يه ربع ديگه خوب نشدي برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.