باید ببینی میتونی یانه
من هم شرایط شما رو داشتم و یه بارم عمل کردم اما واقعیت دیگه نمیتونم بارداری سخت زایمان زودرس بعدش بچه ضعیف و عفونت ریه و هوووووو
اما اگه تو شرایطش رو داری،میتونی از هر دو شون مواظبت کنی خب اقدام کن
به دنیا آوردن یه بچه دیگه صرفا بخاطر اینکه سخت باردار شدی بدون توجه به شرایط جسمی روحی شرایط اقتصادی و اجتماعی به نظر خودت کار درستیه؟
توکل بخدا کن عزیزم خودش کمکت مکنه قویت مکنه عزیزم انشالله ی نی نی خوشجل موجب دوباره بیاری
اول از همه توان بدنی
دوم توان ذهنی و صبر و حوصله
سوم همسرت و خانوادت ک کمکت باشن
چهارم توان مالی دوتابچه کوچیک خرجشون زیاده
و در آخر اینکه عقلانی تصمیم بگیر نه به خاطر اینکه دیرباردارشدی
حالا که خدا یکی بهت داده اینو به ثمربرسون کمبودی نداشته باشه نه که فقط بچه بیاد و تو این دنیا بلاتکلیف بمونه به خاطر خواسته ها و خودخواهی های ماک دوتا بچه میخاستیم
بعد سزارین ممکن تا ۱۸ ماه پریود نشی
اما باردار میشی
دوباره اقدام کنید
ایشالا ک خیره
عزیزم هر کس صلاح خودشو بهتر میدونه
ولی من بودم با بچه کوچیک اقدام نمیکردم میذاشتم حداقل ۲ سال دیگه بعدم اگه به روش طبیعی باردار میشدم خب خدارو شکر اگر نه خب دیگه یک بچه داشتم نمیرفتم دنبال درمان های سخت
اگه شرایطشو داری ومیتونی ازپس دوتابچه کوچيک بربیایی اقدام کن
عزیزم اقدام کنی فردا که شکمت بزرگ شد سنگین شد بچه رو ننیتونی بلندکنی اونم بغل نیاز داره
اگه شرایطش رو داری اقدام کن
بستگی ب خودت داره اگه سختت نیست با ی بچه کوچیک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.