۷ پاسخ

مام کیان و با موتور میبریم میچرخونیم ولی با سرعت خیلی پایین خیلی دوست داره😅😅

ماهم موتور داریم شبا که سرد باشه و باد بیاد با اسنپ میریم که دیگه کم کم هوا خوب میشه شباهم میشه با موتور رفت تو روزم ک هوا خوبه جایی بریم با موتور میریم

ما با موتور یکبار بردیمش بیرون
پسرمو محکم بین خودم و شوهرم بوده
تو بغل من

جاری من 4 تا بچه داره همیشه با موتور میرن جایی خیلیا هستن ک. میرن
شاید شوهرت بخاطر امنیت بچت میگخ ک خدایی نکرده اتفاقی نیوفته

با موتور نمیشه واقعا
با اسنپ و آژانس برو بیرون خیلی راحت

با موتور که نمیشه واقعا

ماداریم ولی هنوز سوارنشدم
بااژانس میریم میایم

سوال های مرتبط