مام کیان و با موتور میبریم میچرخونیم ولی با سرعت خیلی پایین خیلی دوست داره😅😅
ماهم موتور داریم شبا که سرد باشه و باد بیاد با اسنپ میریم که دیگه کم کم هوا خوب میشه شباهم میشه با موتور رفت تو روزم ک هوا خوبه جایی بریم با موتور میریم
ما با موتور یکبار بردیمش بیرون
پسرمو محکم بین خودم و شوهرم بوده
تو بغل من
جاری من 4 تا بچه داره همیشه با موتور میرن جایی خیلیا هستن ک. میرن
شاید شوهرت بخاطر امنیت بچت میگخ ک خدایی نکرده اتفاقی نیوفته
با موتور نمیشه واقعا
با اسنپ و آژانس برو بیرون خیلی راحت
با موتور که نمیشه واقعا
ماداریم ولی هنوز سوارنشدم
بااژانس میریم میایم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.