من خودم بدم میاد کسی بچمو بگیره خیلی روش حساسم حس میکنم هیچکس مثل خودم نمیتونه مواظبش باشه 😪
بده دست خودش بگو تو پدر با مسولیت بگیزش
وای دقیقاااا همسر منم اینجوری بود میگفت من تاحالا بجه کسیو بغل نگرفتم کسی بجز پدرمادرمون نباید بچه رو بغل بگیره
دیگه من پدربزرگم اسفند فوت شد همسرم نتونست برا مراسمش بیاد با این ک بچه رو بعل همه دادم ولی اومدم خونه گریه کردم گفتم ای گردن درد دارم کتف درد دارم نگا کن دارم ازپا در میام من باید هم زندگی رو سرپا نگه دارم هم ب بچه برسم
بزار بقیه بغل کنن مگه چی میشه بچه کوچیکه همه دوس دارن بغلش کنن ،ادمنمیتونخ نه بگه
کلی باهاش حرف زدم تا قانع شد
ببین تا میتونی مطلومنمایی کن ک خسته میشی و دیگران دوس دارن بچه کوچیکو بغل کنن
اینجوری بچه منزوی میشه انقدر هم سخت نگیرید به ادم های مطمعن بسپرید خاله عمه مادربزرگا ❤️
من که میرم خونه کسی اصلا گردنش نمیگیرم😂😂 شیر خوردن و گشتنش همش با بقیس فقط پیپی کنه خودم میشورم و خوابش بیاد چون قلقش دست خودمه
باهاش وقتی خونه هستین صحبت کن بگو اصلا اینجوری که فکر میکنه نیست
خب چرا خودش نگه نمیداره؟!!!!!!
خب تو هم بگو پس خودت بگیر
من که شوهرم میگه بقیه بگیرن باهم جیم شیم✌🏻😂
من جایی میرم فقط برای شیروپوشک میگیرم بچرو😁
بگو مسئولیتش تومهمونیا باتوکه ازت نگیرن
بگو خودت کمکم بگیر ب کسی ندیم بچمونو میخورن اخه
وای من خودم حساسم، بغل کسیه انگار داه قلبم وایمیسه، همش چشمم بهشه، هیشکی نمیتونه مثل من حواسش بهش باشه، حتی بابش، اونم پدره نگرانه
بگو خودت بگیرش مثلا تو خیلی پدر با مسئولیتی هستی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.