فرزندپروری گودک نوجوان بازی تب کردن استامینوفن

تصویر
۳ پاسخ

من ماسک موی گلیس داخل حمام دارم یکم کلا چرب هست حتما خیلی زیاد میزنی ماسک موی داخل حمامو نباید زیاد بشوری روغن ارگان بزن حتمت

من قبلا استفاده میکردم برا من ریزش مو اورد برا هرکسی نمیاره ها چون موهام نازک بود ریزش مو گرفتم.موهاتو اول با شامپو میشوری آخرسر قبلا دراومدن میزنی به موهات به کف سر نزنی ها فقط به ساقه های مو ریشه نه.یه 4دیقه اینا اروم ماساژ بده بعدش بشور همین خیلی خیلی نرم میکنه این موهارو

بچه هات چند سالن

سوال های مرتبط

مامان وروجک 🥰🎀 مامان وروجک 🥰🎀 ۳ سالگی
مامان وروجک 🥰🎀 مامان وروجک 🥰🎀 ۳ سالگی
مامان وروجک 🥰🎀 مامان وروجک 🥰🎀 ۳ سالگی
مامان وروجک 🥰🎀 مامان وروجک 🥰🎀 ۳ سالگی