هنوز زوده نباید از جیش میگرفتی عزیزم
من بعد از ۲ سالگی میگیرم
خب چرا وقتی امادگی نداره و متوجه نمیشه میخوای از پوشک بگیریش
خب زود چه توقعی داری ازش
زود شروع کردی هم خودت کلافه میشی هم بچه
چه توقعی از بچه ای ک دوسالشم نشده داره؟ زمان مناسب از پوشک گرفتن ۳ سالگی حداقل دوسالو نیم ب بعد
زوده بعد از دونیم سالگی اونم براساس آما گی اون هنوز نمیفهمه
عزیزم چه جوری شمارو متوجه کنه آمادگی نداره؟هم خودتو فرسوده و خسته میکنی هم باعث میشی کلی تروما برای بچه به وجود بیاد،عزیزم خواهر من،نه به عنوان روانسناس،واقعا خواهرانه بهت میگم الان خیلی زوده و اگر روان بچه برات مهمه واقعا الان وقت ترک پوشک نیست،حرف بقیه روت تاثیر نذاره عزیزم یه مقدار مطالعه در مورد این قضیه بدک نیست به خدا
زوده بهش فشار نیار
خیلی زوده، خیلی خیلی زوده
پسر من ۲ سالشه اصلن بهش سخت نگرفتم، هروقت میریم دستشویی بهش میگیم، مثلن میگم مامان برهجیش کنه بیاد، اگه براتون ممکنه حتی اجازه بدین ببینه جیش میکنید، دستشویی فرنگی خوبه واسه اینکار
حتی یبار دستشویی ایرانی بودم یهو درو باز کرد منم دعواش نکردم خیلی آروم برخورد کردم، بعد از اون خودش هروقت جیش داره میره دستشویی پوشکشو در میاره جیش میکنه
عزیزم الان کوچیکه ها خب قرار نیس اگه حرف زد جیشم زود بگه ببین بزرگ ک شد شب اداری میگیره ۶یا هفت سالش دیدم ک میگم یکم صبر کن
زوده گناه داره
۲سال و نیم سن خوبیه واس از پوشک گرفتن
زوده هنوز آمادگی نداره
ابنکه میگن اگه شب پوشک بچه خشک باشه آمادگی داره حس میکنم چرته
دختر من از همون اول ک ب دنیا اومد شب ها جیش نمیکرد باز میزاشتمش
اول باید ذهنشو اماده کنی و اشناش کنی با دسشویی و دسشویی رفتن یمدت تفریحی ببریش که فقط یاد بگیره بعدا که خودش تمایل نشون داد شروع کنی
اگه خود بچه میتونه موقعی که جیش و پی پی کرد تو پوشک بهت بفهمونه که جیش کرده از پله راحت میتونه بالا پایین میره
و مهم ترین چیز امادگی روحی خودته که اگه بچه کثیف کاری کرد چیزی بهش نگی و دعواش نکنی که خیلی این دوره رو سخت تر میکنه و بچه هم میترسه
فعلا یکی دو بار در روز موقع هایی که اب میخوره از خواب بیدار میشه میدونی موقع جیش کردنشه ببرش دسشویی یه کوچولو هم جیش کرد تشویقش کن ولی بازم پوشکش کن چند ماه دیگه که امادگیشو پیدا کردین اقدام کن
برای از پوشک گرفتن کلا عجله نکن
علت از پوشک گرفتن چیه ؟
هزی م حتما پوشک کن زود گناه داره ول کن بزار هر وقت خودش کشید گعت جیش بگیر عذاب نده خودتو من۳ روز اینکارو کردمنابود شدم
من الان فقط موقع خواب پوشک میکنم بقیه روز اموزشی پاش میکنم هر یه ساعت خودم میبرمش
براش شورت اموزشی بخر اگرم جیش کردفرش کثیف نشه
هنوز زوده عزیزم عجله نکن باید صبور باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.