۵ پاسخ

سلام عزیزم تو آب دور جنینت بیشتر شد من اومده رو ۸خیلی نگرانم توروخدا تو چیکار کردی من لکه بینم دارم شما چی

عزیزم منم ۲۹ هفته رفتم گفت ۱۲۵۰ دوترم پریتانولوژی گفت خوبه

من ۲۵ هفته و ۶ روز رفتم یک کیلو بود البته قندم یکم بالاعه یخورده وزنش بالا بود

خوبه دیگه عزیزم منم ۲۸ هفته ۳ روز رفتم یک کیلو بود دکترم گفت خوبه

وزنش خوبه خیلی کم نیست

سوال های مرتبط

مامان کایان اهواز مامان کایان اهواز هفته سی‌وسوم بارداری
مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون ۱ ماهگی