۵ پاسخ

فکر کردم چشم جاریش میخواد در بیاره🤣

النگوهاش دستشو اذیت نمیکنه🥹

برنج بگیر بشور خشک کن آسیاب کن از الک رد کن برا فرنی
برا حریره بادوم من سرلاک گرفتم

اول ک فرنی
آرد برنج میخاد و آب🙂فعلا چن روز اینو بده
بعدش پوره سیب بده
بعدش هویج
بعدش فرنی شو مزه دارکن باهمین سیب و هویج
بعدش میتونی سوپ بدی و پوره سیب زمینی
هر چیز جدید ک میدی دو سه روز بده بعد ماده جدید اضافه کن

اول سرلاک نستله برنج

سوال های مرتبط