۵ پاسخ

فکر نکنم‌راهی داشته باشه 😩چون من که نتونستم هر کاری کردم ۲ روز دیگه ۷ ماهش پر میشه میره توی ۸ و فقط توی بغل میخوابه

منم همین مشکل رو دارم به هیچ عنوان دخترم روی پا هم نمیمونه تازه تو بقلم باید سرپا به چرخونمش بشینمم قبول نیست باید هی اسکات بزنم تا خوابش ببره😂

به نظرم عالیه
بهتر از روی پا

دختر منم همینطوره تا از کنارش بلند میشمم بیدار میشه

گروه چالش لاغری داریم برای مامانای خوشگل ک میخان ب وزن دلخواهشون برسن هرکس میخاد شرکت کنه ب ایدی روبیکای من پیام بده🌼✨🧡





✳️✳️✳️✳️


رژیم از شنبه شروع میشه🌪️

@melodi780

سوال های مرتبط