نظرتون چیه در مورد این کمد و تخت برای دخملی

تصویر
۱۱ پاسخ

بنظرم اگه قسمت بالاش صاف باشه قشنگ تره

قیمتشون چند بود عزیزم

قشنگه اگه‌رنگ‌کرم و اینا هم باشه قشنگتره

عالیه

رنگ های دیگه نداره چون گفتی نینی دختره من بودم یکم رنگی تر برمیداشتم

قشنگ نیست با احترام

به نظرم صورتی ممکنه یهو دلتو بزنه ولی سفید هیچوقت از ریخت نمیوفته

سلیقه ای عزیز ولی کمدش جالب نیس ب نظرم

صورتیشم داره موندم صورتی بخرم یا ن

قشنگه خوشگلم سلیقه ی خودت مهمه مهربون

گشنگه چنده

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلیل زندگیم مامان دلیل زندگیم هفته سی‌ام بارداری
مامان آوینا🍭👒🧚🏻🎀 مامان آوینا🍭👒🧚🏻🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دخمل آسمونیم🖤 مامان دخمل آسمونیم🖤 هفته بیست‌وهشتم بارداری