مامانا نظرتون در مورد این اسما چیه؟
هلیا
هیلدا
سودا
دلوین

۸ پاسخ

هلیا

به ترتیب
سودا هیلدا دلوین هلیا 🩷

هلیا

دلوین

سودا 👌🏻

سودا.

هیلدا خوبه سلدا هم هست

هیلدا و دلوین نازترن. هلیا خیلی تکراریه. سودا هم یجوریه زیاد جالب نیست

سوال های مرتبط

مامان شکوفه گیلاسم 🩷 مامان شکوفه گیلاسم 🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لوبیا کوچولو مامان لوبیا کوچولو ۹ ماهگی
مامان دخترام مامان دخترام ۸ ماهگی
مامان چاوین مامان چاوین ۴ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۴ ماهگی
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان Baby مامان Baby هفته بیست‌وهشتم بارداری