مامانا شما بستنی میدین به نینی ها؟

۱۶ پاسخ

ندادم هنوز

اره دیگ یکسالشع

همه چی میدم بهش

آره میدم

من بستنی رژیمی پروبیوتیک میدم

اینجا ی بستنی سرشیری داره گهگاهی بریم به دخترمم میدم

آره.خیلی هم دوست داره.میتونی خودتم با شیر و شیره خرما براش درست کنی

دوست نداشت

اره عاشقشه یدونه کاسه ایی میخوره کامل

اره سنتی گرفتم از جای مطمن,میذارم یکم اب شه که زیاد سرد نباشه

اره عزیزم هر روز ی لیوانی وانیلی میخوره

یبار دادم 😂

ارع دادم

من گهگاهی دخترم میخوره اینم میبینه میخاد دوقاشق میدم

ن هنوز زوده بزار گرم تر شه هوا

ندادم تا حالا

سوال های مرتبط

مامان نورا سادات😍 مامان نورا سادات😍 ۲ سالگی
مامان آراد مامان آراد ۲ سالگی