۵ پاسخ

نه تا۳۷/۳ دمای طبیعی بدنه بعد اون شروع تبه

تب خفیف داره

نه عزیزم تب نیس

بله عزیزم تبه دمای معمولی بدن ۳۶ونین هس

۳۷.۵ به بالا تبه

سوال های مرتبط