ناهار لنا خوشکلی
توپک سیب زمینی

تصویر
۷ پاسخ

دستورشو بگو عزیزم

نوش جونش، من هربار درست میکنم حتی با سرخ کردن بازم وا میره، آرد اضافه میکنین؟ چیا توش داره؟

همینجوری میخوره؟ له نمیکنید؟

باچی سرخ شد

دستور پختشو میدی عزیزم

نوش جانش

نوش جانش
سیب زمینی تنهاست؟

سوال های مرتبط

مامان آرمــــــان مامان آرمــــــان ۱۰ ماهگی